پخت گوشت های دایره ایی

یازار :

+0 به یه ن

این ساندویچ با الهام از Daniel Uditi ، سرآشپز Pizzana ساخته شده است. چرخش من در زیر کوفته کوفته کلاسیک این بود که گوشت گاو را با گوشت گوزن تازه آسیاب شده از محصول امسال عوض کنم. از آنجا که گوساله بسیار لاغر است ، من مخلوط را با 50٪ گوشت خوک آسیاب شده برش می دهم تا مقداری چربی به معادله اضافه شود. کوفته ها را داخل رول های کنجد خانگی بسته بندی کرده و در کوره های چوبی تمام کردند. ویدیویی که کل مراحل را در زیر نشان می دهد.

whole sandwich.jpg

کوفته گوشت

گوشت گوزن زمینی 1 پوند (یا جایگزین گوشت گاو)

گوشت خوک 1 پوندی

2 حبه سیر (ریز خرد شده)

¼ فنجان جعفری خرد شده

1 فنجان تکه نان بیات پاره شده ، آغشته به دوغ *

¾ فنجان پارمزان رنده شده

تکه های چیلی خشک (به دلخواه شما)

1 تخم مرغ

نمک و فلفل

اب دوغ

* من دوست دارم از هر نوع نان خمیرمایه خانگی کهنه استفاده کنم ، اما کارهای فروشگاه را به همین خوبی خریداری کردم. من قطعات پاره شده بزرگتر را دوست دارم زیرا به کوفته مقداری هوا می دهند که با آرد سوخاری فروشگاه خریداری نخواهید کرد. اما اگر قطعات خیلی بزرگ باشند ، ممکن است کوفته شروع به از هم پاشیدن کند.

نان بیات و خیسانده در دوغ

نان بیات و خیسانده در دوغ

balls.jpg
browning.jpg

کوفته های گوشتی ام را در اجاق گاز چوبی قهوه ای می کنم تا به آن کمی طعم دودی بدهم اما این کار را به راحتی می توان در تابه چدنی انجام داد. همه طرف کوفته را قهوه ای کرده و در حین پخت کنار بگذارید. وقتی همه کوفته ها قهوه ای شدند ، آنها را به قابلمه سس قرمز که در حال جوشیدن هستند منتقل کنید و برای مدت 30 تا 45 دقیقه دیگر پخت و پز (روی کم) را ادامه دهید تا کل کوفته ها پخته شوند.

این سس قرمز کلاسیک Nonna من است که بندرت از آن منحرف می شوم. 

گوجه فرنگی سان مارزانو کامل

سیر

پیاز زرد

ریحان

پارمزان رند

نمک

فلفل

روغن زیتون اضافی

نکته کلیدی در اینجا سادگی و مواد اولیه خوب (به خصوص گوجه فرنگی) است . گوجه فرنگی ها را در یک پردازشگر یا با مخلوط کن چوبی کمی پوره کنید. مراقب باشید که گوجه فرنگی زیاد هوادهی نشود. برای یک سس ریزتر می توانید گوجه فرنگی را با دست خرد کنید. در یک کاسه کنار بگذارید. سه تا پنج حبه سیر را پوست بگیرید و بریزید و کنار بگذارید. پیاز را پوست گرفته و از وسط خرد کنید. با پختن کل نیمه ، عطر و طعم پیاز را به شما می دهد و سس تکه های پیاز در آن نخواهد داشت. 

یک پوره سخاوتمندانه از EVOO را در قابلمه خود با حرارت متوسط ​​تا کم گرم کنید. نصف سیر و پیاز خود را اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد. مراقب باشید چیزی نسوزد. یک تکه پوست پارمزان را به روغن داغ اضافه کنید و بگذارید یک دقیقه دیگر دم بکشد. روغن های پنیر به سس عمق می بخشند. گوجه فرنگی های خود را به ماهیتابه اضافه کنید و بگذارید تا دم بکشد. نمک و فلفل را اضافه کنید تا مزه دار شود. My Nonna اغلب فقط از مقداری شکر دانه ریز سفید استفاده می کند تا کمی شیرینی بیشتری به آن اضافه کند اما اگر از گوجه فرنگی با کیفیت خوب استفاده می کنید ، این مرحله ضروری نیست. مقداری ریحان خرد شده اضافه کنید ، هم بزنید و روی متوسط ​​/ کم قرار دهید. می خواهید سس شما حدود 30 - 45 دقیقه بجوشد. مرتباً هم بزنید تا مطمئن شوید به ته آن نچسبیده است.

پایان دادن به لمس ها

من کوفته (و سس) را روی رولهای کنجد خانگی سرو می کنم که طی یک سال گذشته تکرار آن را انجام داده ام. این دستورالعمل را می توانید در اینجا پیدا کنید. هر رول را ورقه ورقه کرده و مانند کتاب در آن را باز کرده و درون ماهیتابه یا تابه قرار دهید. با کمک سخاوتمندانه سس ، کل سطح را با کوفته و ملاقه پر کنید. روی آن موزارلا گاومیش مرغوب قرار دهید. کل ماهیتابه را دوباره در آتش چوب قرار دهید (یا در اجاق گاز خود قرار دهید) تا زمانی که پنیر کاملا ذوب شود. آن را از روی حرارت بردارید ، با مقداری ریحان تازه تزئین کنید و ساندویچ شما آماده است.

این سالی بود که پدرم را از دست دادیم. همچنین در آن سال بود که اولین گوزنم را پس از پنج سال تلاش برداشتم. من در حال شکار پدرم بزرگ شدم و شاهد تمام مراحل جنگل ، انبار و سرانجام بشقاب غذاخوری بودم. او هرگز آن را به زور به من تحمیل نکرد و با نوجوانی بی علاقه شدم. در بزرگسالی قدردانی من از آن همراه با ناراحتی من با بخشهای تغذیه حیوانات غلیظ و سیستم غذای مزرعه کارخانه بازگشت. اما سرانجام این بهانه خوبی بود برای بیرون رفتن با پدرم در جنگل به عنوان دو بزرگسال حتی وقتی شروع به کاهش سلامتی او کردم. او در دو سال گذشته نمی توانست بیرون بیاید اما من اصرار کردم و او را در افکارم در این فصل با خود نگه داشتم. من می دانم که او در حال حاضر لبخند خواهد زد.

گوزن قلب sandwich.jpg

اولین غذایی که می خواستم درست کنم ، ادای احترام به پدرم و ریشه سیسیلی او بود. Pani ca 'Meusa یک ساندویچ سیسیلی است که به طور سنتی با گوشت ارگان خورشتی تهیه می شود و برای مدت زمان طولانی در قابلمه های غول پیکر طبخ می شود. این غذا به یکی از شاخص ترین غذاهای پالرمو تبدیل شده است که در تعداد کمی از فروشندگان خیابانی در سراسر شهر سرو می شود. می توانید آنها را در پنیر caciocavallo تازه رنده شده و با یک فنجان لیمو سرو کنید. احشا به طور معمول طحال و ریه های یک گاو است. در اصل این ساندویچ برای فقرا طراحی شده بود اما سرانجام ، مانند سایر شاهکارهای صرفه جویی و نبوغ آشپزی ، به لطف بخشی از متعصبان غذایی مانند غذای خیابانی پالرمو به طور گسترده ای محبوب شد .

گوزن در snow.jpg
قلب در برف. jpg

ماهها قبل از فصل شکار گوزن امسال ، من پیش بینی کرده ام که دستور العملهای مختلفی را ببینم. نمی خواستم چیزی به هدر برود. چیزی که به من رسید چرخش به کلاسیک Pani ca 'Meusa بود اما به جای استفاده از کله پاچه سنتی ، من ساندویچ را به قلب گوزن متمرکز می کردم. قلب به چندین استیک زیبا شکسته شد که با روغن زیتون ، سیر ، سرکه آلو خانگی ، نمک و فلفل مخلوط شده بودند. سپس آنها را به سرعت روی یک کوره داغ کبابی کردم و آنها را خیلی نازک خرد کردم ، آنها را در caciocavallo رنده شده از پنیر دختر جرسی خرد کردم و آنها را روی رولهای مایه کنجد خانگی خودم تحویل دادم . این مفهوم ، که من آن را Pani ca 'Cori می نامم ، کاملاً سیسیلی است اما با افزودن قابل توجه قلب گوزن ، معنای جدیدی پیدا می کند.فیلم کل مراحل زیر.

grilling.jpg

بهترین لازانیا کلاسیک


 پرش به دستور غذا  رفتن به ویدیو  دستور العمل چاپ

بهترین دستور العمل کلاسیک لازانیا - لازانیا خانگی پر از ماکارونی ، ریکوتا ، یک سس گوشت خانگی و تن پنیر. این بهترین دستور تهیه لازانیا در جهان است!


بهترین لازانیا کلاسیک ، تکه تکه شده در یک بشقاب آبی رنگ با پنیر روی آن


من بیش از یک سال است که روی این دستورالعمل لازانیا گوشت کار می کنم.

من تصمیم گرفتم بهترین دستورالعمل سنتی لازانیا را تهیه کنم. هر بار که آن را درست می کردم ، تغییرات کوچکی در اینجا و آنجا ایجاد می کردم تا اینکه فکر کردم درست است.

فکر کنم بالاخره میخ کردم!


بهترین لازانیا خانگی که روی بشقاب برش خورده است

نحوه لایه برداری لازانیا:
  • یک لایه نازک سس ماکارونی را در کف ظرف پهن کنید
  • یک لایه رشته رشته پخته شده لازانیا درست کنید
  • یک لایه از مخلوط پنیر ریکوتا پخش کنید
  • یک لایه یکنواخت سس گوشت پخش کنید
  • آن لایه ها را دو بار تکرار کنید
  • روی آن را با یک لایه نهایی رشته فرنگی ، سس ، موزارلا و پنیر پارمزان پر کنید

طرز پخت لازانیا:


  • ظرف پخت را با فویل آلومینیوم بپوشانید
  • در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 45 دقیقه بپزید
  • فویل را برداشته و 15 دقیقه دیگر بپزید
  • بگذارید لازانیا حداقل 15 دقیقه قبل از برش استراحت کند

ظرف کاسرول از بهترین دستورالعمل لازانیا

نمی دانید با این دستور العمل شگفت انگیز لازانیا چه چیزی باید سرو کنید؟ اینها را امتحان کنید

  • پنیر خامه ای Pinwheels ایتالیایی از Easy Recipes آماندا
  • سالاد با سیر خانگی و وینگرت گیاهی
  • سالاد کلم بروکلی گوجه فرنگی Zesty - از Inspire a Creation
  • نان سیر خانگی - از طرز تهیه قلع خوراکی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:


  • بهترین دستور العمل کلاسیک گوشت گوشت
  • بهترین دستور العمل کلاسیک چیلی
  • بهترین دستور غذای کلاسیک نان موز



  • [ ]