10 تا از بهترین شکلات های دنیا

یازار :

+0 به یه ن

امروزه برند های زیادی در صنعت شکلات سازی در دنیا وجود دارند که سعی می کنند بهترین و خوشمزه ترین طعم شکلات را به دنیا معرفی کنند . کشور های بلژیک , سوئیس و فرانسه  بیشتر از بقیه در این

صنعت پیشگام هستند که در این مقاله ما 10 تا از بهترین شکلات های دنیا را به شما معرفی می کنیم .

 
جعبه شکلات

1.کیت کت | kit kat

شکلات کیت کت

کمتر کسی است که اسم شکلات کیت کت را نشنیده باشد و یا طعم خوشمزه اش را نچشیده باشد ، این شرکت یکی از بهترین برند های شکلات در دنیا بوده و محصولاتش ویفر هایی با روکش شکلات است .

این شرکت در شهر یورک انگلیس راه اندازی شد ، اما در سال 1989 شرکت جهانی و چند تابعیتی نستله آن را خریداری کرد و امروزه این شرکت زیر مجموعه نستله | nestle است ، شکلات های استاندارد کیت کت از 2 یا 4 تکه شکلات تهیه می شود که هر تکه هم شامل سه لایه ویفر با روکش شکلات است .

کیت کت در طعم های مختلفی تولید می شود که پر طرفدار ترین این طعم ها تلخ و شیری است .

2.شکلات گلکسی | GALAXY

شکلات تخته ایی

شکلات گلکسی نیز بدلیل کیفیت و طعم های مختلفی که دارد طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و توانسته نام خود را در بین بهترین شکلات های جهان جای دهد ، این شکلات پر طرفدار در واقع نوعی شکلات شیری است که توسط شرکت مارس تولید می شود .

شکلات های گلگسی جعبه شکلات کادویی های خاصی را برای بسته بندی خود در نظر گرفته اند .  شرکت مارس نخستین بار در سال 1950 در انگلیس راه اندازی شد ، امروز شکلات گلکسی در کشور های انگلیس بوسنی ایرلند هند و مصر فروخته می شود بسیار محبوب است ،این محصول در برخی کشور ها از جمله آلمان با نام تجاری داو هم فروخته می شود و محصولات متنوعی مثل شکلات شیری ، کاراملی و مغز دار و … را به بازار عرضه می کند .

3.شکلات اسنیکرز | Snickers

شکلات اسنیکرز

اسنیکرز از کارامل ، شیر ، بادام زمینی و شکلات تهیه می شود ، اسنیکرز با ظاهر و طراحی ثابت و نوستالژیک خود که در طی سالیان طولانی داشته یکی از برترین و پر فروش ترینها در جهان است .

اسنیکرز به دلیل ترکیباتی که دارد کالری بسیار بالایی نیز دارد ، به همین دلیل برای کسانی که رژیم دارند توصیه نمی شود ، با این حال ، اسنیکرز در دنیا بسیار محبوب بوده و فروش جهانی اش بیش از 3 میلیارد دلار برآورد شده است .

4.شکلات کدبری | Cadbury

جعبه شکلات های هدیه

کدبری جزو قدیمی ترین برند های شکلات در جهان است که در سال 1811 توسط  فردی به نام جان کدبری در انگلیس تاسیس شد ، در حال حاضر برند کد بری یک شرکت چند ملیتی در بریتانیا و دومین قنادی بزرگ در دنیا به حساب می آید .

دفتر این شرکت در غرب لندن قرار دارد و محصولاتش را به بیش از 30 کشور دنیا صادر می کند از جمله محبوب ترین محصولات این برند می توان به بسته های Roses اشاره کرد .


  • [ 1 ]