تأثیر شاپینگ بگ بر محیط زیست

یازار :

+0 به یه ن

هنگامی که از بازار کشاورزان ارگانیک به خانه می روید و کومبوچا را از طریق یک کاغذ نی می نوشید ، کیسه های خرید یکبار مصرف فقط یک روش مرسوم و مرسوم نیست. در واقع دلایل زیادی وجود دارد که چرا استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد روش صحیحی برای حمل مواد غذایی (و سایر موارد) است ، از جمله کمترین آنها قوانین جدیدی است که آن را در بسیاری از مناطق اجباری می کند.

از آوریل 2019 ، کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف در فروشگاه های بزرگ خرده فروشی حداقل در سه ایالت و ده شهر و شهرستان دیگر در ایالات متحده ممنوع شده است. بسیاری از حوزه های قضایی دیگر هزینه های اجباری کیسه های پلاستیکی را در فروشگاه ها اعمال کرده و تلاش برای بازیافت محصولات پلاستیکی یکبار مصرف از جمله کیسه ها را افزایش داده اند.

بنابراین ، چرا ما باید از کیسه های قابل استفاده مجدد استفاده کنیم ، و آیا مزایای استفاده از کیسه های خرید قابل استفاده مجدد واقعاً جمع می شود؟

تأثیر کیسه های پلاستیکی بر محیط زیست


کیسه های پلاستیکی و زباله در ساحل

عکس توسط داستان وودهاوس در Unsplash

واضح ترین و فوری ترین پاسخ به این س ،ال ، "چرا از کیسه های قابل استفاده مجدد استفاده کنیم؟" برای کاهش تأثیر کیسه های پلاستیکی در محیط است. خبری نیست که پلاستیک های یکبار مصرف مانند بطری های آب و کیسه های خرید باعث جمع شدن محل دفن زباله ها شده و حیات وحش را به خطر می اندازد. در حقیقت ، درخواست های افراد خوب ، درخت شکن و دیگران برای کاهش ضایعات پلاستیکی به قدری فراگیر شده است که ممکن است بسیاری از ما تمایل داشته باشیم آنها را کنار بگذاریم.

با این حال ، حقیقت آشکار این است که استفاده ما از کیسه های پلاستیکی بیش از حد زیاد است (به ویژه در ایالات متحده) ، و آسیب جدی به کره زمین وارد می کند. بنابراین ، به جای تبلیغ شما ، خوانندگان عزیز ما که فقط می خواهند به این موضوع بپردازند و چیزهای جالب بخرند ، ما قصد داریم شما را با چند واقعیت سخت در مورد کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف آشنا کنیم.

5 واقعیت استفاده جهانی از کیسه های پلاستیکی


کودک لاک پشت دریایی چرمی


  1. مراکز تنوع زیستی گزارش می دهد که آسیب به حداقل 267 گونه مختلف شده است به آلودگی های پلاستیکی در اقیانوس نسبت داد.
  2. تنها کیسه های پلاستیکی سالانه 100000 حیوان دریایی را از بین می برد. یکی از گونه هایی که بخصوص مورد آسیب دیدگی قرار گرفته لاک پشت دریایی چرمی است که اغلب کیسه های پلاستیکی را برای ماهی های دریایی که دوست دارند بخورند اشتباه می گیرد. طبق اعلام مراکز تنوع بیولوژیکی ، از هر 3 چرم ، 1 عدد پلاستیک در معده آن یافت می شود.
  3. ساکنان ایالات متحده روزانه تقریباً از یک کیسه پلاستیکی یکبار مصرف برای هر نفر استفاده می کنند. بیایید این موضوع را به لطف انجمن ملی جغرافیایی مطرح کنیم : خریداران دانمارکی فقط حدود چهار کیسه پلاستیکی در سال استفاده می کنند .
  4. شبکه روز زمین کشورهایی که تنها در حدود 1٪ از 4 تریلیون کیسه های پلاستیکی در سال استفاده در سراسر جهان بازیافت می شوند و ساکنان ایالات متحده هر سال دور انداختن تا 100 میلیارد کیسه های پلاستیکی.
  5. تخریب کیسه پلاستیک در محل دفن زباله تا 500 سال طول می کشد. طبق شبکه روز زمین ، وقتی کیسه های پلاستیکی خراب می شوند ، سمومی را جذب می کنند که می توانند در باد ، آب یا زمین آزاد شوند.

اکنون که از تأثیر چشمگیر کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف بر محیط زیست ما آگاه هستید ، امیدواریم که درک بهتری از چرایی استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد داشته باشید. به نظر می رسد تصمیم گیری آسان و اتخاذ عملی آسان ، پس چه چیزی مانع ما می شود؟

چرا افراد بیشتری از کیف های چندبار استفاده استفاده نمی کنند؟


یادداشت یادآوری روی تابلوی اعلانات

با وجود مزایای بسیار زیاد استفاده از کیسه های خرید یکبار مصرف ، به نظر می رسد که این کار بدون هیچ مشکلی است. و (حداقل از لحاظ نظری) اینگونه است.

از قضا ، بزرگترین عامل بازدارندگی که بسیاری از مردم نقل می کنند و آنها را از آغوش گرفتن کیسه های قابل استفاده مجدد باز می دارد ، مغز ماست - ما به راحتی فراموش می کنیم! همه ما آنجا بوده ایم: شما مواد غذایی خود را در خانه حمل می کنید و آنها را کنار می گذارید ، سپس کیف های قابل استفاده مجدد خود را در آشپزخانه می گذارید. یا اگر واقعاً موفق شدید کیسه های قابل استفاده مجدد را به خودرو خود برگردانید ، هنگام رفتن به فروشگاه آنها را در صندوق عقب رها می کنید.

هنوز برای استفاده از کیسه های خرید یکبار مصرف مبارزه می کنید؟

در اینجا بهترین ایده های ما برای فریب خود در ساخت کیف های قابل استفاده مجدد بخشی از برنامه روزمره شماست:

  • به جای خریدن کیسه های یکبار مصرف در فروشگاه ، فراموش نکنید که به دنبال کیف های یکبار مصرف خود باشید.
  • بعد از بسته بندی مواد غذایی ، کیف های قابل استفاده مجدد را درست کنار در بگذارید تا دفعه دیگر که بیرون می روید ، آنها را ببینید. یا حتی بهتر - یک سفر اضافی برای قرار دادن آنها در ماشین خود انجام دهید.

بله ، این مراحل اضافی ممکن است در ابتدا احساس دردسر کنند ، اما اگر به اندازه کافی آنها را بردارید ، دیگر هرگز کیف خود را فراموش نخواهید کرد. بعلاوه ، هزینه کمی برای کمک به نجات جان میلیون ها حیوان… و سیاره ما است.

کیف های قابل استفاده مجدد برای همه!

">کیف های حمل سفارشی سازگار با محیط زیست اینجا هستند!  اکنون خرید کنید

بنابراین ، وقتی همه ما درمی یابیم که چگونه به خود یادآوری کنیم که کیف های خرید یکبار مصرف و یا شاپینگ بگ خود را با خود به فروشگاه ببریم ، تنها مانع استفاده از آنها فقط این است که به اندازه کافی آنها نداریم.

خوشبختانه برای شما ، ما طیف گسترده ای از کیف های قابل استفاده مجدد ، و همچنین سایر موارد تبلیغاتی سازگار با محیط زیست را به فروش می رسانیم . حتی بهتر ، ما آنها را سفارشی می کنیم تا بدون هزینه اضافی نام تجاری شما را تبلیغ کنند یا باعث آن شوند.

از همه بهتر ، ما قیمت های عالی را در کیسه های خرید قابل استفاده مجدد ارائه می دهیم - بنابراین شما می توانید کارهای بیشتری از بخش خود انجام دهید و آنها را به مشتریان ، مشتریان ، مهمانان و دوستان خود رها کنید. انجام این کار باعث می شود تا در مورد اینکه چرا باید از کیسه های خرید قابل استفاده مجدد استفاده کنیم ، خبر پخش شود.



  • [ 1 ]