طراحی جعبه پیتزا

یازار :

+0 به یه ن

طراحی جعبه پیتزا

در حوزه چاپ بسته بندی یکی از تخصصی ترین کارهایی است که علاوه بر دقت بالا نیاز به تجربه زیادی دارد . چاپ و طراحی جعبه های پیتزا و دیگر جعبه های غذا از جمله جعبه برگر , جعبه سیب زمینی و ... کاری است که نیاز به یک فرد مسلط و خلاق در زمینه طراحی با انواع نرم افزار های موجود در بازار , دارد . در ادامه مطلب ما به شما میگوییم که چه کار هایی نیاز است تا انجام دهید که به صورت یک فریلنسر در این زمینه به یک در آمد خوب برسید .

طراحی با چه نرم افزار هایی خوب است ؟

طرح هایی که شما بنابر به سلیقه خودتان و نیاز مشتری طراحی می کنید بروی رابط های چاپی منتقل میشود . رابط های چاپی شامل کلیشه یا زینک هستند که با استفاده از آن ها فرایند چاپ صورت میگیرد . طرحی که شما طراحی میکنید باید به صورت وکتور باشد چون وکتور بالاترین کیفیت را در خروجی کار به شما می دهد . به همین دلیل طراحان از نرم افزار های قدرتمندی نظیر کورل و ایلستریتور استفاده می کنند . پس حتما قبل از شروع این کار سعی کنید در کار با این نرم افزار ها حرفه ایی بشوید . و نمونه کار های مختلفی برای خودتان طراحی کنید .

چاپ جعبه

چاپ بروی جعبه متناسب با نوع طرح و سلیقه مشتری متغیر است همچنین هزینه چاپ علاوه بر حجم چاپ و تعداد رنگ های به کار برده شده به جنس مقوای استفاده شده بستگی دارد . برای جعبه پیتزا های ایفلوت ( مقوای قهوه ای )معمولا چاپ تمام جعبه صرفه اقتصادی ندارد . و اکثرا جعبه های پیتزا ایفلوت درب رویی جعبه دارای چاپ می باشد .

ابعاد جعبه پیتزا

قالب های جعبه پیتزا سایز های متفاوتی دارند و بنابر سفارش مشتری باید قالب مورد نظر را پیدا کنید . قالب جعبه به شما کمک می کند که در چه ابعادی طراحی کنید . طراحی شما حتما باید بر روی آن قالب صورت بگیرد . قالب ها را از چاپخانه ها میتوانید دریافت کنید هر چند داسنتن ابعاد قالب کافی است اما بهتر است که خود قالب هم داشته باشید . توجه داشته باشید اشتباه در طراحی قالب ها میتواند خسارت بسیاری همراه داشته باشد .


 

تعداد رنگ ها مهم است؟

بله رنگ های مورد استفاده در طراحی جعبه بسیار مهم است. تعداد رنگ های طراحی شما می تواند یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در قیمت تمام شده جعبه باشد. از طرفی کار چاپی محدودیت هایی هم دارد که شاید شما اطلاع نداشته باشید. بهتر است نوع رنگ، کد رنگ ها و تعداد رنگ ها را با طراحان فعل در چاپخانه هماهنگ کنید و سپس طرح نهایی را از مشتری تایید بگیرید.

منبع : سایت واضح طراحی جعبه پیتزا


شیر مرغ 7 لایه تاکو

یازار :

+0 به یه ن

شیر مرغ 7 لایه تاکو

شیرجه تاکو 7 لایه مرغ دارای لایه هایی از: گوآکامول ، مرغ فصلی تاکو ، مخلوط سالسا / خامه ترش ، پنیر ، کاهو ، پیاز سبز و زیتون سیاه است.

2 کلاژ تصویر که نشان می دهد 7 لایه مرغ Taco Dip

خوب ، فصل فوتبال است. من شخصاً اهل ورزش نیستم. با این حال ، من واقعاً با احزابی که همراه با ورزش هستند شرکت می کنم. هر بهانه ای برای ملاقات با دوستان برای تهیه نوشیدنی و پیش غذا توسط من خوب است.

به نظر می رسد Taco dip مهمانی در مهمانی های روز بازی است. همه این اشتها آور الهام گرفته از مکزیک را دوست دارند. روش های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد. اما ، این نسخه مورد علاقه من است. من عاشق این هستم که این شیر مرغ تاکو مرغ 7 لایه سالم تر از بسیاری از دستور العمل های شیرجه تاکو است ، بدون چشیدن طعم آن.

این شیرجه دارای لایه هایی از: گوآکامول ، تکه های مرغ فصلی تاکو ، مخلوط سالسا / خامه ترش ، پنیر خرد شده ، کاهو خرد شده ، پیاز سبز خرد شده و زیتون سیاه خرد شده است.

5 کولاژ تصویری ساخت 7 لایه مرغ تاکو فرو

سبزیجات تازه ترد و ترد می مانند و با گوآکامول خامه ای و خامه ترش در لایه های زیرین فرو رفتن تضاد خوبی دارند. بسیار خوب است!

برای کسانی که زیتون سیاه را دوست ندارند ، گوجه فرنگی خرد شده جایگزین مناسبی خواهد بود


شربت افرا جوانه بروکسل بوداده

یازار :

+0 به یه ن

شربت افرا جوانه بروکسل بوداده

 

شربت افرا جوانه بروکسل سوخاری - این بهترین دستور تهیه کلم بروکسل است! شربت افرا شیرین با جوانه های ترد ترد.

شربت افرا جوانه بروسل سوخاری در یک کاسه سرو

جوانه بروکسل

اینها به راحتی بهترین جوانه بروکسل هستند که تاکنون خورده ام.

تفت دادن جوانه بروکسل باعث می شود با کمی تردی در لبه های آن حساس شوند. همچنین شیرینی طبیعی آنها را به همراه دارد. افزودن شیرینی شربت افرا به جوانه های بو داده آنها را از این دنیا خوب می کند! شما عاشق ترکیب طعم شیرین و شور در این غذا خواهید بود.

طرز تهیه این دستور غذای جوانه بروکسل

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • ساقه ها و برگ های بیرونی پژمرده جوانه بروکسل را اصلاح کنید.
  • جوانه ها را از وسط نصف کنید.
  • جوانه ها را در روغن زیتون ، نمک و فلفل بپوشانید.
  • آنها را به طور یکنواخت روی ظرف پخت پهن کنید.

صفحه پخت پر از جوانه بروکسل برای بو دادن

 
  • در حین پخت ، 25 دقیقه آن را بپزید و جوانه ها را یک مرتبه برگردانید.

جوانه بروکسل برشته شده روی یک صفحه پخت

  • جوانه ها را با شربت افرا بپاشید.

شربت افرا که روی جوانه های بروکسل برشته شده ریخته می شود

  • 10 دقیقه بیشتر بپزید.

اگر فکر نمی کنید جوانه بروکسل را دوست دارید ، اینها را امتحان کنید. شرط می بندم نظرت عوض بشه

 


بهترین گوشت گوشت کلاسیک

یازار :

+0 به یه ن

بهترین گوشت گوشت کلاسیک

 

3 برش Meatloaf با لعاب سس گوجه فرنگی

چه چیزی باعث می شود که گوشت گوشت واقعا خوب باشد؟

من فکر می کنم ترفند گوشت خوب گوشت استفاده از گوشت گاو بدون چربی است. مشکلی که در بسیاری از دستورهای تهیه گوشت گوشت وجود دارد این است که آنها خواهان گوشت گاو آسیاب شده با محتوای چربی بالا هستند. همانطور که گوشت گوشت می پزد ، چربی آن پخته می شود و باعث ایجاد آشفتگی روغنی می شود. این دستور نیست!

 

بهترین دستور تهیه میتلوف - 2 برش روی بشقاب آبی

 

طرز تهیه گوشت گوشت مرطوب:

 

ممکن است فکر کنید ، اما آیا گوشت گاو بدون چربی ، گوشت گوشت را خشک نمی کند؟ اصلا! شیر ، تخم مرغ ، سس گوجه فرنگی و پیاز خرد شده در مخلوط گوشت همگی برای مرطوب و خوشمزه نگه داشتن گوشت گوشت در حال کار هستند.

گوشت گوشت آسان:

 

این گوشت گوشت کلاسیک برای یک وعده غذایی شلوغ هفته مناسب است زیرا می توان آن را در عرض چند دقیقه تهیه کرد. تنها چیزی که می توانید خرد کنید 1/2 فنجان پیاز است.

بعضی اوقات دوست دارم این دستور پخت گوشت را زودتر از موعد تهیه کنم. ظرف نان را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و آن را در یخچال قرار دهید تا آماده شوید. سپس ، آن را کشف کنید و بگذارید تا در حال گرم شدن فر باشد ، در دمای اتاق قرار گیرد.

خیلی آسان!

می توانید گوشت گوشت را فریز کنید؟

 

آره! گوشت گوشت را آماده کنید ، آن را در یک ظرف نان بریزید ، و طبق دستور العمل روی آن را با لعاب بپوشانید. ظرف را بپوشانید و یخ بزنید.

گوشت گوشت منجمد را در یخچال قرار دهید تا حدود 24 ساعت قبل از اینکه بخواهید آن را بپزد ، آب شود. سپس ، آن را کشف کنید و بگذارید تا در حال گرم شدن فر باشد ، در دمای اتاق قرار گیرد.

طرز تهیه بهترین دستور تهیه گوشت گوشت گوشت:

 

* توجه: دستورالعمل کامل قابل چاپ در پایین این پست است.

گوشت گوشت را درست کنید.

  • 90٪ گوشت گاو بدون چربی را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  • خرده نان خشک و مقداری پیاز خرد شده را اضافه کنید.
  • شیر ، یک تخم مرغ ، سس گوجه فرنگی و سس ترشی را اضافه کنید.
  • جعفری خشک ، پودر سیر ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

 

مواد لازم برای تهیه میتلاف در یک کاسه مخلوط کردن: گوشت گاو ، پیاز ، آرد سوخاری ، تخم مرغ ، شیر ، سس گوجه فرنگی ، سس ووسترشر ، جعفری خشک ، پودر سیر ، نمک ، فلفل.

 

  • آن را با هم مخلوط کنید واقعاً خوب.

مواد گوشت گوشت را با هم مخلوط کرده و در یک کاسه مخلوط بهترین دستور غذای گوشت گوشت را تهیه کنید

 

  • مخلوط گوشت را در ظرف نان بریزید.
  • آن را به صورت یک لایه مسطح پخش کنید.

مخلوط گوشت گوشت را به یک قالب نان فشار دهید ، آماده پخت

 

سس میتلواف درست کنید.

  • سس گوجه فرنگی ، شکر قهوه ای و سرکه شراب قرمز را به یک کاسه اضافه کنید.
  • هم بزنید تا ترکیب شود.
  • لعاب را روی گوشت گوشت بریزید.

گوشت گوشت پخته نشده با لعاب سس گوجه فرنگی در ظرف نان ، آماده پخت

 

  • بپز
  • قبل از برش بگذارید تا خنک شود.

بهترین گوشت گوشت ساده و برش خورده در یک بشقاب سفید

 

پخت گوشت گوشت چه مدت است؟

 

این گوشت گوشت به مدت 55 دقیقه در کوره 350 درجه ای بدون پوشش پخته می شود. دمای داخلی باید به 160 درجه فارنهایت برسد . قبل از اقدام به برش دادن گوشت ، حتماً بگذارید 10 دقیقه استراحت کند ، بنابراین شکل خود را حفظ می کند.

آیا می توانم گوشت گوشت را روی یک صفحه پخت درست کنم؟

 

آره! من ترجیح می دهم از ظرف نان استفاده کنم زیرا تمام لعاب را کاملاً در جای خود نگه می دارد و گوشت آن آبدارتر است. اما ، شما می توانید یک ورق پخت را با فویل آلومینیوم قرار دهید. گوشت گوشت را به شکل نان درآورید. روی آن را با لعاب بپوشانید. و ، به طور معمول پخت.

چرا گوشت گوشت من از هم می پاشد؟

 

ممکن است شما به اندازه کافی از مواد اتصال دهنده استفاده نکرده باشید. این دستور تهیه مقدار زیادی آرد سوخاری است. ممکن است کاملاً پخته شود. پنجاه و پنج دقیقه تمام طول می کشد. یا ، در حالی که هنوز خیلی گرم بود ، آن را تکه تکه کردید. من همیشه قبل از برش دادن ، گوشت گوشت را 10 دقیقه خنک می کنم.

من از چند ماه گذشته با این دستور العمل بازی کرده ام و بارها آن را درست کرده ام. و ، من اصلاً تکرار این مهم نبودم زیرا معتقدم که من در نهایت با بهترین دستور العمل کلاسیک گوشت گوشت تا به حال شده ام. 🙂

این دستور العمل های غذای راحت را امتحان کنید:

  • بهترین فلفل قرمز کلاسیک
  • پای چوپان
  • جوجه BBQ جوجه شلخته

فرو بردن پنیر خامه ای کرن بری

یازار :

+0 به یه ن

 

پنیر خامه ای کرن بری یک دستورالعمل آسان است که می تواند به عنوان پیش غذا یا دسر سرو شود. این مناسب برای هر مهمانی تعطیلات است!

 

سس کرن بری روی پنیر خامه ای را روی یک بشقاب سفید ریخت

این دستورالعمل آسان برای پنیر خامه ای کرن بری فقط 5 ماده را می طلبد!

 

این یک سس ساده کرن بری خانگی است که روی یک بسته پنیر خامه ای ریخته می شود و به همراه کراکرهای گراهام برای آغشته کردن سرو می شود.

سس قره قاط شیرین و آهسته کاملاً با خامه های پنیر خامه ای و کراکرهای گرهام ترد کمی شیرین جفت می شود.

 

پنیر خامه ای کرن بری را با ترقه گراهام آغشته به آن آغشته کنید

 

سس قره قاط از ترکیب کرن بری تازه با آب پرتقال و شکر تهیه می شود. این کار با هم پخته می شود تا زمانی که قره قاط باز شود و آب آنها آزاد شود ، آب شروع به حباب زدن می کند و سس غلیظ می شود.

اجازه دهید حداقل 2 ساعت سس در یخچال سرد شود. یا ، می توان آن را تا دو روز جلوتر از زمان ساخته شده است.

وقتی که آن زمان برای خدمت به این شیب، من می خواهم به پنیر خامه ای از یخچال و فریزر حداقل 1/2 ساعت جلوتر از زمان پس از آن نرم و آسان به شیب را به.

پنیر خامه ای را روی ظرف سرو قرار دهید. سس کرن بری را با قاشق روی پنیر خامه ای بریزید. و آن را با کراکر گراهام برای غوطه دادن سرو کنید.

 

می توانید کراکرهای گراهام را مستقیماً به پنیر خامه ای آغشته کنید. یا چاقوهای خدمت را تنظیم کنید تا پنیر خامه ای و سس کرن بری را روی کراکرهای گراهام پخش کنید.

 


  • [ 1 ]